Kapsalon Bartels

Kwaliteit

Kapsalon Bartels staat bekend als dé kwaliteitskapper waar u als klant voorop staat. Wij zijn pas tevreden als u dat bent. Onze kapsters volgen regelmatig extra scholing en zijn op de hoogte van zowel de nieuwste kennis op gebied van kleuren en kniptechnieken als van verzorgingsproducten. Wij zijn een leuk, enthousiast team dat veel ambitie heeft en met u meedenkt.

Wij werken met de luxe verzorgingslijn van Kevin Murphy. Alle producten, zoals shampoos, rinses, mousses en haarmaskers, zijn bij ons verkrijgbaar. U kunt uw haar dus ook thuis goed verzorgen met deze kwaliteitsproducten.

Ook haarwerken

Dreigt u uw haar geheel of gedeeltelijk te verliezen als gevolg van ziekte of chemokuur? Dan is het belangrijk om snel tot een oplossing te komen. Kapsalon Bartels beschikt over een speciaalzaak in haarwerken en pruiken:  Thea van Daal, haarwerken.
Ik maak graag een afspraak met u thuis, in het ziekenhuis of in mijn speciaalzaak in Geldrop. Meer informatie vindt u op de website.

Geschiedenis

Kapsalon Bartels werd opgericht in 1937, ging over van vader op zoon en heeft sinds 2016 een nieuwe eigenaar.  Thea van Daal, die 33 jaar als kapster bij Bartels werkte, nam de zaak over van Toni Bartels. Hij betrok in1977 het huidige pand op Hoog Geldrop dat sindsdien regelmatig een metamorfose heeft ondergaan.

De familie Bartels was een echte kappersfamilie en bekend in Geldrop. Toni Bartels nam de zaak in 1973 over van zijn vader. Zijn broer begon een kapperszaak voor heren en zijn zus werkte ook als kapster. Na 80 jaar ging de zaak over op iemand van buiten de familie: Thea van Daal.

Thea van Daal zet de zaak voort vanuit de visie van een moderne kapsalon met een Bartels’ hart.
“Ik houd de kwaliteit die deze zaak groot heeft gemaakt, graag in ere. Daarom blijft de naam Bartels behouden. De kapsters die hier werken zijn op de hoogte van de nieuwste knip- en kleurtechnieken en we gebruiken alleen verzorgingsproducten van hoge kwaliteit. We zijn een enthousiast team dat veel ambitie heeft en de met de klant meedenkt. En dat merkt u.”